Cold mailing

Cold mailing działa, jeśli kierujesz odpowiednią wiadomość do odpowiednich odbiorców.

Czy warto robić cold mailing?

Cold mailing działa, jeśli kierujesz odpowiednią wiadomość do odpowiednich odbiorców w odpowiedni sposób.

Jeśli wiesz, jak tę zasadę wykorzystać w Twoim biznesie, to zdecydowanie powinieneś spróbować cold mailingu.

Wystarczy, że masz pomysł. Ja zajmę się resztą i przygotuję dla Ciebie kampanię cold mailingową.

Kiedy cold mailing działa?

Przygotowałem kilkadziesiąc kampanii cold mailingowych. Co wyróżniało te, które odniosły sukces?

  • Wiadomość nie była reklamą, a dawała odbiorcy wartość.
  • Wiadomość była pisana "ludzkim językiem".
  • Wiadomość nie była "laurką" o tym, jak świetna jest firma nadawcy maila, ale dotyczyła realnych problemów odbiorcy.
  • Maile były tak przygotowane, by nie wpadały do spamu.

Kiedy cold mailing nie działa?

Każdy uczy się na błędach. Nauczyliśmy się, że nie działają kampanie cold mailingowe:

  • Które próbują nachalnie sprzedać produkt / usługę.
  • Wysłane do nieodpowiednich odbiorców.
  • Pisane w sposób nieatrakcyjny dla odbiorcy (z tzw. "kijem w d..." ;-))
  • Wysyłane bez użycia odpowiednich systemów do cold mailingu.
  • Wysyłane z nierozgrzanych maili.
  • Wysyłanie za szybko zbyt dużej ilości maili.

Często mi mówicie:

"cold mailing nie działa, bo skoro ja nie czytam takich maili, to nikt nie czyta"

Zaskoczę Cię. Większość czyta maile, a przecież statystyka nie kłamie.

Moja najlepsza kampania cold mailingowa miała ponad 60% otwarć i ponad 30% odpowiedzi.
Wysłałem cold mailing do 480 osób. 60 z nich odpisało, że jest zainteresowanych współpracą. Koszt przygotowania kampanii to niecałe 2 500 zł. Zyski wyniosły około 129 000 zł.

cold mailing statystyki

Czy wszystkie kampanie cold email się udają?

Oczywiście, że nie. Zwykła, nachalna sprzedaż przez cold mailing ma konwersję w okolicy 1 promila (czyli 1 osoba na 1000 wysłanych maili jest zainteresowana zakupem). Ale, jeśli wyślesz odpowiednią wiadomosć, do odpowiednich osób możemy dojść nawet do kilku procent.

Jak to możliwe? Wystarczyło wysłać odpowiednią wiadomość, do odpowiednich osób. Dlatego skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o Twojej kampanii - bazując na moim doświadczeniu brutalnie ocenię jej szansę na sukces.

Mailing do nowych firm

W lipcu 2024 otworzyło się 27 767 nowych firm (jednoosobowych działalności gospodarczych). Podczas rejestracji firmy, aż 4 931 nowych przedsiębiorców podało adres e-mail, który jest ogólnodostępny i na który możesz wysłać wiadomość e-mail. 5 495 nowych przedsiębiorców podało numer telefonu, na który możemy wysłać wiadomość SMS.

Możemy dla Ciebie codziennie pobierać dane nowych firm z CEIDG i wysyłać do nich maile i wiadomości SMS. Całkowicie automatycznie.

Ile kosztuje cold mailing?

Jaka jest cena przygotowania cold mailingu? Aby przygotować cold mailing:

1. Potrzebujemy bazy danych, do których wyślemy cold maile.

  • Bazę danych z CEIDG/KRS możemy kupić w cenie około 150 zł za 1000 maili.
  • Możemy też wyciągnąć adresy ze stron WWW widocznych w Google - cena zależy od tego, ile danych jest możliwych do wyciągnięcia.
  • Bazę danych możesz też kupić od prywatnych sprzedawców (np. na Allegro) lub stworzyć samemu.

2. Musimy mieć system do wysyłki cold maili takich jak Woodpecker, Snov czy Instantly.
Najtańsze to koszt około 30-40 USD miesięcznie, w zależności od ilości wysłanych maili.

3. Musimy zbudować wiarygodność naszych maili. Aby to zrobić, możemy:

  • Albo rozgrzać maile (tzw. "worm up") w nowej domenie (nigdy nie wysyłaj cold mailingu ze swojej domeny!).
  • Albo kupić wiarygodne domeny z historią z już rozgrzanymi mailami.

4. Przygotowanie skutecznych treści mail - koszt około 300 zł za główny mail wraz z dwoma follow'upami.

5. Konfiguracja całej kampanii - jednorazowy koszt około 1000 zł

doneta jest certyfikowanym partnerem Instantly...

... naszym zdaniem najlepszego narzędzia do cold mailingu.

Kliknij tutaj i załóż testowe konto w Instantly

cold mailing certyfikowany partner instantly

Chcę zlecić donecie przygotowanie kampanii

Chcesz zlecić nam przygotowanie kampanii cold mailingowej?

A może chcesz dowiedzieć się o niej więcej?

Cold mailing - konsultacja

Sam robisz cold mailing i potrzebujesz pomocy?

Nie wiesz skąd wziąć bazę maili, jak je podpiąć do narzędzia, jak przygotować odpowiednie maile?

Pytań może być setki, a ja na nie odpowiem i dam Ci rozwiązanie.

Wykup godzinną konsultację ze mną, podczas której odpowiem na Twoje techniczne pytania.

Szkolenie + warsztaty

Chcesz sam robić cold mailing, ale jesteś na początku tej drogi?

W trakcie indywidualnych całodniowych warsztatów online nauczę Cię jak samodzielnie tworzyć kampanie, skąd brać bazy danych, jak je konfigurować i na co zwracać uwagę pisząc maile.

Przekażę Ci całą swoją wiedzę i doświadczenie.

Masz pytania dotyczące cold mailingu?

Zastanawiasz się, czy cold mailing jest dla Ciebie?

Uzupełnij formularz obok. Zadzwonię i odpowiem na Twoje pytania dotyczące cold mailingu. Doradzę Ci najlepsze rozwiązania (i wytłumaczę dlaczego).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh
Przemek Szczyglowski

Opinie

Skontaktuj się z nami

call 733 543 282

Zajęte? Nikt nie odbiera?
Bardzo często rozmawiamy przez telefon, mamy sporo spotkań online.
Kliknij tutaj i zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

mail biuro@doneta.pl

Napisz przez formularz. To najszybsza i najlepsza forma kontaktu z Donetą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh

Doneta, to zespół fajnych ludzi

Zadzwoń: 733 543 282 call
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas:
Nie odbieramy? Musimy być zajęci. Zostaw niżej swój numer telefonu, a oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh
Jesteś 1 osobą, która uzupełniła dziś ten formularz.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.