Kampanie Google Ads

Czy warto mieć? Jak robić, by dla Ciebie zarabiały?

Prowadznie kampanii Google Ads

Kampanie Google Ads (wcześniej Adwords) to reklamy w Google, za które najczęściej płacisz albo, gdy ktoś w nie kliknie, albo za wyświetlenia. Gdzie je spotkasz i jakie są najpopularniejsze formy reklamy w Google Ads?

Reklama w wynikach wyszukiwania

To reklama, która wyświetla się, gdy ktoś wpisze np. "prowadzenie kampanii google ads". Te reklamy wyświetlają się (zwykle) na samej górze wyników organicznych (czyli tych naturalnych, które są efektem pozycjonowania). W przypadku kampanii w wynikach wyszukiwania płacisz za każde kliknięcie.

Reklama w wynikach wyszukiwania

Reklama produktowa

lub jej bardziej zaawansowana, a moim zdaniem upośledzona forma - kampania Perfomance Max. To reklama idealna dla sklepów internetowych, które chcą prezentować i sprzedawać swoje produkty.

Reklama produktowa

Reklama na YouTube

Tak, znamy je, ponieważ przeszkadzają nam w oglądaniu ulubionych teledysków, podcastów czy innych stand up'ów. Jednak, to kapitalne reklamy budujące widoczność Twojej marki, a często też konwersje.

Reklamy display

czyli te reklamy (często w formie graficznej), które widzisz na różnych stronach internetowych (serwisach, forach). W przypadku tych reklam, najczęściej płacisz za tysiąc wyświetleń Twojej reklamy. Jest idealna, jeśli chcesz wyświetlać się jak największej liczbie osób.

Reklama display

W aplikacjach mobilnych i inne

Mało popularne, głównie generujące zasięgi, czyli wpływające na rozpoznawalność Twojej marki. Ale my... najczęściej je wykluczamy :-)

Doneta jest oficjalnym partnerem Google Ads

PartnerBadgeClickable



Zapytaj mnie o kampanie Google Ads

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh

Gdzie prowadzić kampanię Google Ads?

Sklepy powinny skupić się na reklamie produktowej, lokalne firmy na reklamie w wynikach wyszukiwania, a ogólnopolskie portale na reklamie display. Ale to tylko frazesy, a jak będzie w przypadku Twojej marki?

Skontaktuj się ze mną, porozmawiajmy o Twoim biznesie a doradzę Ci, gdzie się reklamować i ile to może kosztować.

Czy każdy powinien mieć reklamę w Google ADs?

Tak, każdy powinien mieć przynajmniej:

  • Reklamę na brand, czyli Twoją markę. Po wpisaniu nazwy Twojej firmy powinieneś wyświetlać się Ty, nie Twoja konkurencja.
  • Remarketing, czyli reklamy wyświetlające się osobom, które już były na Twojej stronie.

Co jest ważne? Wyżej wymienione formy reklam są ekstremalnie tanie. Już za 200-300 zł (a często i mniej) możesz mieć kampanie Google Ads na obie formy reklam. Zapytaj mnie o te kampanie.

Reklama w Google czy Social Mediach?

Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google Ads?

Zależy od Twojej konkurencji i tego, jaki kawałek tortu chcemy zjeść.

Mam klientów, którzy płacą Googlowi 300 zł miesięcznie (małe lokalne firmy), obsługujemy też ogólnopolskie sklepy, które inwestują w prowadzenie kampanii Google Ads i budżet reklamowy dziesiątki tysięcy złotych.

Na cenę prowadzenia kampanii Google Ads składa się:

1. Budżet reklamowy

Czyli to, ile zapłacisz Googlowi za to, żeby Twoja reklama się wyświetlała.

Jak to wygląda w praktyce?

Ciężko powiedzieć☺

Ceny za kliknięcia są różne, np. reklama w Google Ads na "pisanie regulaminów sklepów internetowych" to koszt około 2,2 zł za kliknięcie. Natomiast fraza "zakład pogrzebowy Katowice" to już 70 zł za kliknięcie.

Można też taniej i płacić za wyświetlenia Twojej reklamy, czyli tzw. kampanię display'ową. Tutaj możemy zapłacić Googlowi mniej niż 50 groszy za 1000 wyświetleń Twojej reklamy.

Możesz też mieć remarketing i zapłacić 2 zł za kilka tysięcy wyświetleń reklamy osobom, które już weszły na Twoją stronę.

Pamiętaj, że budżet reklamowy ustalasz Ty!
Google wyda tyle, na ile mu pozwolisz.

2. Budżet na prowadzenie kampanii Google Ads

Czyli opłata dla Donety, za prowadzenie, pilnowanie i rozwijanie Twojej kampanii, by ceny za kliknięcie były jak najniższe i żeby klikały osoby, które są zainteresowane Twoim produktem lub usługą.

Nasza standardowa stawka za prowadzenie kampanii Google Ads to 20% budżetu reklamowego, nie mniej niż 300 zł / mieś.
W tej cenie masz min. 3 godziny pracy specjalisty, który będzie konsultował z Tobą, monitorował, poprawiał i testował Twoje kampanie Google Ads.

Masz prosty biznes i nie potrzebujesz regularnej opieki nad Twoją kampanią Google Ads? W cenie od 1000 zł ustawimy, skonfigurujemy i przez miesiąc będziemy optymalizowali Twoją kampanię tak, by później działała sama.

Prowadzenie Google Ads - cennik

  • od 300 zł miesięcznie (przy umowie na min. 4 miesiące)
  • od 1000 zł jednorazowo (utworzenie kampanii,  monitoring i optymalizacja przez miesiąc)
  • rozliczanie godzinowe - 150 zł / godzinę pracy (płacisz tylko wtedy, kiedy jest robota).

Napisz mi jaki masz biznes, a ja doradzę Ci, którą opcję wybrać.

Pamiętaj, że powyższe ceny nie zawierają budżetu reklamowego, który płacisz Googlowi za kliknięcia czy wyświetlenia Twojej reklamy.

Sama kampania nie wystarczy

Zadaniem kampanii Google Ads jest sprowadzenie osób zainteresowanych Twoim produktem lub usługą, w jak najniższej cenie. Ale co, gdy w Twoją reklamę klika dużo osób, a nikt nie kupuje?

Żeby kampania była skuteczna musisz:

  • mieć skonfigurowaną analitykę internetową, by wiedzieć kto wchodzi na Twoją stronę, skąd i co na niej robi;
  • mieć dobrze ustawioną kampanię Google Ads;
  • mieć dobrą pod względem UX stronę internetową;
  • mieć dobrą ofertę (atrakcyjne ceny lub dobrze wyartykułowaną propozycję wartości dla odpowiednich klientów);

Bez wszystkich czterech elementów, Twój marketing się albo nie uda albo nie będzie działał na 100%.

Kampania w Google Ads nie działa?

Robisz kampanię bez analityki internetowej?

Chcesz porozmawiać o reklamie Google Ads?

Zastanawiasz się, czy Adsy są dla Ciebie?

Uzupełnij formularz obok i wpisz adres swojej strony WWW lub sklepu, który chcesz reklamować w Google.

Zadzwonię i odpowiem na Twoje pytania. Doradzę Ci najlepsze rozwiązania (i wytłumaczę dlaczego).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh
Przemek Szczyglowski

Opinie

Skontaktuj się z nami

call 733 543 282

Zajęte? Nikt nie odbiera?
Bardzo często rozmawiamy przez telefon, mamy sporo spotkań online.
Kliknij tutaj i zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

mail biuro@doneta.pl

Napisz przez formularz. To najszybsza i najlepsza forma kontaktu z Donetą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh

Doneta, to zespół fajnych ludzi

Zadzwoń: 733 543 282 call
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas:
Nie odbieramy? Musimy być zajęci. Zostaw niżej swój numer telefonu, a oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh
Jesteś 1 osobą, która uzupełniła dziś ten formularz.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.