Znają się na tym co robią. Man wrażenie, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Szybko, bezproblemowo. Naprawdę POLECAM !!!
Ogólne Warunki Umowy
Spis treści
§1. Zakres obowiązywania
-
Niniejsze Ogólne Warunki Umowy („OWU”) stanowią integralną część Regulaminu i mają zastosowanie do wszystkich Umów zawieranych przez Klienta ze Sprzedawcą (dalej Donetą) za pośrednictwem Serwisu.
-
OWU określają szczegółowe warunki świadczenia wybranych Usług oraz dostarczania Produktów, w tym również warunki korzystania z licencji oraz zasady obsługi Klienta.
§2. Licencjonowanie Produktów
-
Zakup Produktu przez Klienta, w szczególności Produktu elektronicznego (np. dokumentu, regulaminu, treści cyfrowej), uprawnia do korzystania z niego wyłącznie w zakresie jednej domeny internetowej.
-
Kopiowanie, powielanie lub wykorzystywanie Produktu na innych domenach bez uprzedniego zawarcia osobnej Umowy jest zabronione i stanowi naruszenie praw licencyjnych przysługujących Donecie.
§3. Obsługa Klienta
-
Podstawową formą kontaktu z Donetą jest poczta elektroniczna.
-
Doneta zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na wiadomości e-mail Klienta w terminie do 14 Dni roboczych, przy czym w większości przypadków odpowiedź udzielana jest w terminie od 1 do 3 Dni roboczych.
-
W przypadku, gdy odpowiedź na zapytanie Klienta wiąże się z koniecznością wykonania dodatkowej Usługi, termin odpowiedzi ulega przedłużeniu o czas niezbędny do realizacji Usługi, z uwzględnieniem aktualnego obciążenia pracą Donety.
-
Klient ma możliwość skorzystania z płatnej Usługi priorytetowej obsługi – „Obsługa Klienta MAX”, w ramach której kontakt oraz realizacja Usługi odbywa się w pierwszej kolejności, nie później niż w terminie 24 godzin roboczych. Koszt tej Usługi wynosi 100% wartości podstawowego Zamówienia.
§4. Tworzenie stron i sklepów internetowych
-
Doneta świadczy odpłatne Usługi polegające na tworzeniu stron internetowych oraz sklepów internetowych, zgodnie z parametrami określonymi w Ofercie.
-
W przypadku instalacji strony na tymczasowym adresie testowym (roboczym), uznaje się, że Usługa została wykonana i zaakceptowana w momencie przeniesienia strony na domenę docelową wskazaną przez Klienta.
-
Klient zobowiązany jest do zgłoszenia uwag do wykonanej Usługi w terminie 7 Dni roboczych od daty jej udostępnienia. Brak uwag w tym terminie oznacza jej akceptację.
§5. Usługi graficzne
-
Klient wraz z Donetą uzgdadniają treść, wygląd i styl wykonywanych przez Donetę projektów graficznych. W przypadku braku wytycznych do projektu graficznego od Klienta, Doneta przygotowuje projekt według swej najlepszej wiedzy i z zachowaniem należytej staranności. Doneta dokłada wszelkich starań, by projekty graficzne były jak najlepszej jakości.
-
Jeśli nie uzgodniono inaczej Klientowi do otrzymanego projektu graficznego przysługują 2 bezpłatne poprawki graficzne. Kolejny, zupełnie inny projekt wyceniany jest indywidualnie.
§6. Usługi poligraficzne
-
Doneta świadczy odpłatne Usługi poligraficzne polegające na: a) przygotowaniu projektów do druku, b) realizacji wydruków z plików przesłanych przez Klienta lub przygotowanych przez Donetę.
-
Termin realizacji Usługi może zostać wydłużony względem terminu określonego w Ofercie o maksymalnie 7 Dni roboczych.
-
Klient przyjmuje do wiadomości, że:
-
Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji. Aby mieć pewność, że wydruk będzie idealny należy wykonać próbny wydruk.
-
doneta.pl dokłada wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Klienta. Ze względu na to, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu niektórych kolorów, to przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji Produktów dostarczonych przez doneta.pl.
-
Za nieprawidłowo wykonany złam uznaje się taki, który powoduje zagniecenia papieru, jego zmarszczenia itp., uniemożliwiające poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 150 g, dostrzega się zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych farbą drukarską. W celu ograniczenia tego niepożądanego zjawiska, doneta.pl stosuje bigowanie przed procesem falcowania. doneta.pl dopuszcza możliwość rezygnacji z bigowania dla gramatury 170 g, jeśli wyżej wymienione zjawisko nie występuje. W zależności od surowca i grafiki, bigowanie nie zapewnia jednak pełnego zabezpieczenia przed efektem pękania. Spowodowane to jest graniczną wytrzymałością surowca i wada taka nie jest traktowana jako błąd doneta.pl
-
Za nieprawidłowa warstwę lakierową lakieru offsetowego, dyspersyjnego lub UV uznaje się warstwę, która posiada na powierzchni przeznaczonej do lakierowania miejsca niepolakierowane, łuszczące się, itp
-
Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia:
- przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm w przypadku druku offsetowego i cyfrowego oraz do 5mm w przypadku druku wielkoformatowego,
- przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 1 mm,
- przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsca jej usytuowania) – do 1 mm,
- przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,2 mm,
- różnic ilościowych i jakościowych zamówionego i dostarczonego Klientowi produktu - nie przekraczające + / - 5% ilości zamówionej.
- przy lakierowaniu UV wybiórczym - pasowanie rysunku i warstwy lakieru: tolerancja do 1 m -
Oczkowanie banerów wykonywane jest standardowo co 50cm. Jeśli ze względu na szerokość baneru nie jest możliwe równe oczkowanie co 50cm oczka będą wykonane możliwie równo z zachowaniem możliwie zbliżonych odstępów
-
W przypadku zamówień folii czy banerów o szerokości druku większej niż szerokość rolki to: banery zostaną połączone w możliwie najmniej widocznym miejscu, folie zostaną wydrukowane w 2 lub więcej częściach z zakładką umożliwiającą łatwą aplikcję.
-
§7. Hosting i kopie zapasowe
-
W ramach wybranych Usług, Doneta może świadczyć usługę hostingu, tj. udostępniać Klientowi przestrzeń serwerową na potrzeby realizacji Umowy.
-
Klient zobowiązany jest do samodzielnego wykonywania kopii zapasowych danych dostępnych na serwerze.
-
Doneta nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Klienta i nie jest zobowiązany do przechowywania ani przywracania utraconych danych.
-
Kopie zapasowe tworzone w ramach usługi hostingu mogą znajdować się w tej samej lokalizacji serwerowej co główne dane. Zaleca się wykupienie zewnętrznej usługi backupu dla zapewnienia ciągłości przechowywania danych.
§8. Rejestracja domen
-
Doneta pośredniczy w rejestracji oraz odnowieniu nazw domen internetowych dla Klienta.
-
Domeny rejestrowane są za pośrednictwem operatora MSERWIS Sp. z o.o. sp. k., ul. Kazimierza Wielkiego 27, 50-077 Wrocław, NIP: 8971849179, REGON: 368943222 lub innych operatorów.
-
Ceny rejestracji i odnowienia domen obowiązują wyłącznie w przypadku terminowego dokonania płatności przez Klienta.
-
W przypadku opóźnienia w płatności, Doneta może naliczyć dodatkową opłatę odpowiadającą kosztom poniesionym u operatora domen, powiększoną o opłatę manipulacyjną.
-
Doneta zastrzega sobie prawo do zmiany cen rejestracji i odnowień domen, w szczególności w przypadku zmiany kursów walut lub zmian cenników operatorów (szczególnie w przypadku domen globalnych uzależnionych od kursu walut).
-
W celu uzyskania kodu AUTH INFO umożliwiającego transfer domeny do innego operatora, Klient powinien skontaktować się z Donetą za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@doneta.pl.
§9. Usługi plakatowania
-
Doneta świadczy Usługi polegające na umieszczaniu plakatów reklamowych w przestrzeni publicznej, zgodnie z parametrami określonymi w Ofercie.
-
Klient otrzymuje raport zdjęciowy z realizacji Usługi w terminie do 14 Dni roboczych, przesyłany za pośrednictwem usługi WeTransfer.
-
Klient zobowiązany jest do kontaktu z Donetą w razie braku raportu – pliki usuwane są po 30 dniach od daty realizacji Usługi.
-
O ile w Ofercie nie ustalono inaczej, Doneta na jednym nośniku może umieścić kilka takich samych plakatów.
-
Termin realizacji Usługi może ulec przesunięciu z przyczyn niezależnych od Donety, w szczególności z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (szczególnie silny wiatr, śnieg, deszcz) lub awarii technicznych (siła wyższa).
-
Doneta nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub usunięcie plakatów przez osoby trzecie.
-
W przypadku wykupienia Usługi z gwarancją ekspozycji przez okres dłuższy niż 7 dni, Doneta zobowiązuje się do kontroli ekspozycji minimum raz na 7 dni oraz do uzupełnienia zniszczonych plakatów. Klient zobowiązany jest do dostarczenia co najmniej 20% plakatów więcej niż wskazano w Zamówieniu, o ile w Ofercie nie ustalono inaczej.