Content marketing

Content marketing to strategia marketingowa opierająca się na tworzeniu i publikowaniu wartościowych treści dla określonej grupy odbiorców. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi, zbudowanie zaangażowania i zaufania klientów, a także generowanie leadów i sprzedaży... bla bla bla.

Nudy, prawda?

Tym właśnie zajmuje się content marketing. Content marketing to nic innego, jak pisanie tekstów, które:

  • Są ciekawe i zainteresują odbiorcę
    Nikt nie lubi czytać długich tekstów pisanych bezosobowo (patrz wyżej, pierwszy akapit). Teksty powinny być pisane po ludzku, od człowieka do człowieka. Powinny być krótkie, merytoryczne, ciekawe.
  • Pomogą wypozycjonować Twoją stronę w Google
    Google lubi dużo tekstów. Google lubi lanie wody. Google lubi, kiedy na Twojej stronie jest dużo zakładek, kiedy jest blog.

Jak to pogodzić?

To zadanie dla dobrego copywriera.

 

12 zasad dobrych tekstów

1

Nie kopiuję treści od konkurencji

Inspiruj się, sprawdzaj. Nigdy nie kopiuj, bo skąd wiesz, że konkurencja ma dobre teksty?

2

Znam swoją buyer personę

Znam problemy, obiekcje, wyzwania moich klientów. Wiem, o czym chcą przeczytać.

3

Nie piszę o sobie

Piszę o tym, jak mogę pomóc swoim klientom. Skupiam się na nich.

4

Piszę konkretnie

"Kompleksowe", "profesjonalne", "nowoczesne" to słowa, których nie używam.

5

Opowiadam historię

Znam i rozumiem siłę case study i dobrej historii.

6

Piszę do człowieka

Używam form osobowych.

7

Piszę o korzyściach, nie cechach

Piszę dlaczego moje produkty i usługi są Ci potrzebne. Nie jakie są fajne.

8

Używam prostych słów

Piszę prostym językiem, bez branżowego żargonu.

9

Piszę "ładnie"

Wiem, jaką rolę pełni światło w moim tekście. Używam pogrubień, wypunktowań. Dbam o formę.

10

Nie robię błędów

Dbam o ortografię i interpunkcję. Używam ortograf.pl

11

Znam wpływ personalizacji

Jeśli mogę, zawsze personalizuję swoje treści.

12

Przeczytałem krótki kurs copywritingu Przemka

Czytaj darmowy kurs

Gdzie jest ważny content marketing?

Sprzedaż

  • Content marketing ma bezpośredni wpływ na sprzedaż, oferując treści, które przekonują i edukują odbiorców.
  • Dobre treści w opisach produktów i usług pomagają w przekształcaniu zainteresowania w konkretne transakcje.

Pozycjonowanie (SEO)

  • Treści tworzone w ramach content marketingu, takie jak artykuły na blogu czy teksty z ofertą, powinny być zoptymalizowane pod kątem SEO, co pomoże w poprawie widoczności Twojej firmy w wynikach wyszukiwania.
  • Dobre treści przyciągają ruch na stronę, a także budują wartość dla użytkowników, co jest premiowane przez algorytmy wyszukiwarek.

Social Media

  • Content marketing jest kluczowy w mediach społecznościowych. Treści takie jak posty, filmy, infografiki czy storytelling pomagają w budowaniu zaangażowania i zwiększają zasięg marki.
  • Regularne publikowanie wartościowych treści w mediach społecznościowych wzmacnia relacje z obserwującymi i przyciąga nowych followersów.

Prowadzenie Newslettera

  • Newslettery są doskonałym sposobem na bezpośredni kontakt z odbiorcami. Content marketing pomaga w tworzeniu ciekawych, informacyjnych i przekonujących treści e-mailowych, które mogą skutecznie zatrzymywać uwagę odbiorców.
  • Wysyłanie regularnych, wartościowych informacji poprzez newslettery buduje lojalność i utrzymuje zainteresowanie marką.

Tworzenie Reklam Google Ads, Social Media Ads

  • W reklamach Google Ads i Social Media Ads treści są kluczowe. Dobrze napisane, przekonujące kopie reklamowe mogą znacząco zwiększyć CTR (ilość kliknięć w reklamę) i konwersję.

"Krótki kurs copywritingu"

Dzięki temu Twoje teksty będą chętniej czytane, a klienci częściej skorzystają z Twojej oferty (tak, mam to sprawdzone).

Copywriting cennik

Cennik copywritingu i content marketingu

Copywriting SEO

Teksty pisane po to, by pozycjonować Twoją stronę.

Jakość: średnia
Z pomocą AI: Tak
Sprawdzone przez: pozycjonera
Korekta: nie

Cena za tysiąc znaków: 35 zł

Teksty na bloga

Pisane po to, by pomagać Twoim czytelnikom.

Jakość: dobra / b.dobra
Z pomocą AI: Tak
Sprawdzone przez: copywritera znającego temat
Korekta: tak

Cena za tysiąc znaków: od 45 zł

Teksty eksperckie

Do oferty, na bloga i wszędzie tam, gdzie potrzebna jest jakość i wiedza.

Jakość: b.dobra
Z pomocą AI: Nie
Sprawdzone przez: eksperta
Korekta: tak

Cena za tysiąc znaków: od 150 zł

Teksty sprzedażowe

Budują zaufanie, pokazują, że jesteś ekspertem w branży i nakłaniają do zakupu.

Jakość: mucha nie siada
Z pomocą AI: to zależy :)
Sprawdzone przez: marketingowca
Korekta: tak

Cena za godzinę: od 100 zł

Masz pytania dotyczące tekstów?

Chcesz zamówić teksty?

Uzupełnij formularz obok i daj mi znać, jakie masz pytania lub jakich tekstów potrzebujesz. Przygotuję się do rozmowy i doradzę Ci najlepsze rozwiązania (i wytłumaczę dlaczego).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AIP Przemysław Szczygłowski z Siedzibą w Sosnowcu i numerze NIP 6443382251 w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Przemek Szczyglowski

Content is the king

  • Teksty są najważniejsze na Twojej stronie. 95% Twojej strony to teksty.
  • Teksty decydują o tym, czy znajdziesz na stronie WWW to, czego szuaksz.
  • Teksty decydują o konwersji.
  • Teksty są kluczowym elementem pozycjonowania stron.
  • Idealne teksty to spersonalizowane teksty.

Obejrzyj mój film, w którym pokazuję na przykładzie jak pisać treści i czym się różnią dobre treści od kiepskich.

Zobacz, jak piszę teksty na stronę WWW i na co zwracam uwagę


Odwiedź stronę www.kancelariakz.pl i sprawdź jak wyglądają dobre teksty sprzedażowe i SEO.

Opinie

Skontaktuj się z nami

call 733 543 (pokaż numer)

Zajęte? Nikt nie odbiera?
Bardzo często rozmawiamy przez telefon, mamy sporo spotkań online.
Kliknij tutaj i zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

mail biuro@doneta.pl

Napisz przez formularz. To najszybsza i najlepsza forma kontaktu z Donetą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AIP Przemysław Szczygłowski z Siedzibą w Sosnowcu i numerze NIP 6443382251 w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.

Doneta, to zespół fajnych ludzi

Zadzwoń: 733 543 (pokaż numer) call
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas:
Nie odbieramy? Musimy być zajęci. Zostaw niżej swój numer telefonu, a oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Jesteś 38 osobą, która uzupełniła dziś ten formularz.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez AIP Przemysław Szczygłowski z Siedzibą w Sosnowcu i numerze NIP 6443382251 w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.