
Jak wykorzystać content marketing do promowania stron z grami
W sferze internetowej bez wątpienia nie brakuje głosów, które twierdzą, że content marketing stanowi obecnie jedno z najlepszych narzędzi związanych z promocją online. W ramach tego rodzaju rozwiązaniu wszystko polega na tym, aby tworzyć nie tylko angażujące treści, ale też zadbać o to, aby były one wartościowe dla czytelnika. Wszystko to ma na celu przyciągać jak największą liczbę użytkowników, a także sprawiać, aby ich lojalność wobec strony rosła. Dzięki temu ruch na wybranym portalu staje się jeszcze większy.
Szczególnie warto sprawdzić pod tym kątem, jak wyglądają strony z grami, gdzie content marketing bez wątpienia może mieć bardzo istotny wpływ. Z tym że wszystko trzeba przeprowadzić w rozsądny oraz przemyślany sposób, który będzie dostosowany do oczekiwań konkretnych użytkowników, z którymi będziemy mieli do czynienia.
Strony z ruletką jako przykład zastosowania content marketingu
Promocja gier hazardowych jest przez sporą liczbę ekspertów uważana za jeden z kluczowych obszarów, gdzie postawienie na content marketing może okazać się strzałem w dziesiątkę. Szczególnie warto tutaj zwrócić uwagę na ruletkę, gdzie tworzenie wartościowych recenzji, poradników, artykułów czy rankingów obejmujących najlepsze gry w ruletkę może nieść ze sobą szczególnie przydatne treści dla nie tylko początkujących hazardzistów, ale też tych odznaczających się już nieco większym doświadczeniem.
Tworząc artykuł na temat ruletki, zgodnie z zaleceniami ekspertów z Roulette77, który ma na celu działać w zgodzie z założeniami content marketingu, dobrym pomysłem będzie przedstawienie informacji na temat odmiennych wariantów gry. Do tego przydatne byłoby zawarcie w artykule informacji na temat zalet każdej wspomnianej odmiany, a także przedstawić, w jaki sposób warto w nie zagrać. Warto w tym zakresie zacząć od przedstawienia podstawowych informacji jak te poniżej.
Rodzaj ruletki | Cechy | Przewaga kasyna |
Europejska | 37 pól oraz 1 zero | 2,7% |
Amerykańska | 38 pól, 1 zero oraz 1 podwójne zero | 5,26% |
Francuska | 37 pól oraz zastosowanie zasad En Prison i La Partage, zwiększających RTP | 1,35% |
Tworząc dobry tekst, gracze mogą potraktować go jako rzetelne źródło zawierające wartościowe informacje, zwłaszcza gdy poszukują konkretnej odmiany ruletki. To z kolei może w istotny sposób przełożyć się na wyższy poziom organicznego ruchu, który pochodzi z internetowych wyszukiwarek, a sama widoczność strony również znacząco zyska.
Znaczenie treści edukacyjnych oraz poradników
Nie da się ukryć, że stawianie na treści edukacyjne jest traktowane jako skuteczny sposób na to, aby zadbać o rozwój content marketingu na swojej stronie z grami wideo lub hazardowymi. W tym zakresie trzeba pamiętać, że gracze stosunkowo często przeszukują internet w celu odnalezienia wartościowych strategii i poradników, dzięki którym ich umiejętności staną się jeszcze bardziej rozwinięte.
Bardzo przydatne w tym zakresie może być stworzenie cyklu artykułów, które opisują poszczególne cechy gry, strategie na osiągniecie wygranej i innego rodzaju sposoby na rozwinięcie swoich umiejętności. Warto kierować swoje poradniki nie tylko do nowych graczy, ale też zadbać o rozwinięcie sekcji ze wskazówkami dla zaawansowanych graczy, którzy też nie omieszkają z tego skorzystać.
Wykorzystanie bloga jako narzędzia content marketingu
Interesującym narzędziem na wprowadzenie content marketingu jest założenie bloga, zwłaszcza jeżeli o branże związane z grami. Decydując się na publikowanie artykułów o tematyce gier w regularny sposób, można sprawić, że stała grupa odbiorców będzie zaglądać na naszą stronę, poszukując wartościowych treści. Oprócz samych gier można poruszać różne inne pochodne tematy, które obejmują recenzje, aktualizacje czy promocje. Najwięcej zainteresowania wzbudzają recenzje popularnych nowych gier, a także rankingi premier i informacje na temat tego, jakie pozycje wychodzą w najbliższym czasie.
Jeśli tworzony przez nas blog jest prowadzony w optymalny sposób, możemy w tym zakresie spodziewać się nie tylko zwiększonego ruchu na stronie. Ważne jest to, ze takie rozwiązanie pomaga także w istotny sposób lepiej wypozycjonować stronę w wynikach samych wyszukiwarek. Sama regularność jest tutaj bardzo znacząca, a sporo specjalistów twierdzi, że jest na równi z jakością publikowanych treści. Ważne jest adresowanie realnych potrzeb użytkowników, a dodatkowa optymalizacja SEO jeszcze bardziej zwiększy widoczność treści.
Content marketing w innych branżach związanych z grami
Jeśli naszym celem jest prowadzenie działalności związanej z grami, ale nie wiemy, czy content marketing będzie dla nas optymalnym rozwiązaniem, dobrze będzie spojrzeć na inne przykłady treści, które niekoniecznie są związane stricte z grami hazardowymi. Poniżej przedstawiamy kilka z nich:
- recenzje gier konsolowych oraz komputerowych,
- artykuły na temat trendów w grach esportowych,
- poradniki związane z kupowaniem sprzętu dla graczy,
- wywiady z producentami popularnych gier.
Do tego można dodać jeszcze wiele innych przykładów treści, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Warto między innymi zainteresować się tym, co nowa technologia ma do powiedzenia w kontekście wirtualnej rzeczywistości oraz sztucznej inteligencji. Dobrym pomysłem będzie zwrócenie uwagi na sam e-sport, zwłaszcza w tak masywnych grach, jak Valorant, League of Legends czy CS: GO, gdzie polscy czytelnicy chętnie śledzą poczynania profesjonalistów.
W ten sposób można zadbać o wszechstronność swojej strony oraz sprawić, że dotrze ona do potencjalnie szerszego grona odbiorców. Najważniejsze to przy tym wszystkim pamiętać, że sama ilość nie wystarczy. Musi za tym podążać również jakość, a do tego nie można lekceważyć znaczenia regularności.
Inne z kategorii Blog


