Testy A/B #Panie Przemku, moja strona nie sprzedaje

 

Jeżeli nie widziałeś poprzednich części naszej serii, koniecznie je obejrzyj. Mówiliśmy tam o opiniach, Call To Action i propozycji wartości, czyli kluczowych tekstach na Twojej stronie internetowej. Bez tej wiedzy, ten odcinek może być dla Ciebie trudny do zrozumienia i niepełny.

Weryfikacja wprowadzonych zmian

Teraz, gdy już wiesz, jak ważne są te elementy, musimy zastanowić się, czy wprowadzone zmiany są skuteczne. Jak to zrobić? Tylko i wyłącznie przez analitykę i testy. Musimy przeprowadzać testy A/B, aby sprawdzić, czy nasze zmiany przynoszą oczekiwane rezultaty.

Testy A/B polegają na porównywaniu dwóch wersji strony internetowej i sprawdzaniu, która z nich lepiej konwertuje. To najprostszy i najbardziej efektywny sposób na sprawdzenie, czy nasze zmiany są skuteczne. Testy te można przeprowadzać na różne sposoby, w zależności od tego, co chcemy sprawdzić.

Warto dokumentować wszystkie przeprowadzone testy. Możesz użyć do tego prostego arkusza Excel, w którym zapiszesz daty, wyniki testów i wnioski. Dzięki temu będziesz mógł śledzić, które zmiany przynoszą najlepsze rezultaty.

Ciągłe ulepszanie strony

Budowa strony internetowej to proces ciągły. Nie ma idealnej strony internetowej - zawsze można coś poprawić. Dlatego warto nieustannie testować i ulepszać swoją stronę. To pozwoli Ci osiągnąć najlepsze możliwe rezultaty.

Analityka jest niezbędna, aby wiedzieć, co działa, a co nie. Bez niej nie będziesz w stanie ocenić skuteczności swoich działań. Jeśli jesteś zainteresowany, poszukaj playlisty z materiałami dotyczącymi analityki. To pomoże Ci lepiej zrozumieć, jak działa Twoja strona.

Podsumowanie

Pamiętaj, że tworzenie strony internetowej to ciągły proces. Warto regularnie przeprowadzać testy i analizować wyniki, aby stale ulepszać swoją stronę. Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy - skontaktuj się ze mną.

Kto napisał ten wpis?

Przemek na co dzień tworzy strony WWW, sklepy internetowe i dba o ich marketing.

Prowadzi szkolenia i warsztaty z:

  • Marketingu w Google - pozycjonowania (SEO) i Adsów (SEM),
  • Content marketingu i lejków marketingowych,
  • User Experience,
  • Mailingów- tych zimnych i ciepłych.

Przeczytaj inne teksty tego autora

Opinie

Skontaktuj się z nami

call 576 121 013

Zajęte? Nikt nie odbiera?
Bardzo często rozmawiamy przez telefon, mamy sporo spotkań online.
Kliknij tutaj i zostaw nam kontakt do siebie. Oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

mail biuro@doneta.pl

Napisz przez formularz. To najszybsza i najlepsza forma kontaktu z Donetą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.
Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh

Doneta, to zespół fajnych ludzi

Zadzwoń: 576 121 013 call
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas:
Nie odbieramy? Musimy być zajęci. Zostaw niżej swój numer telefonu, a oddzwonimy tak szybko jak to możliwe.

Czy jesteś robotem? Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie.
Przepisz kod refresh
Jesteś 37 osobą, która uzupełniła dziś ten formularz.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa Max 15 sp. z o.o. w celu obsługi zapytania wysłanego przez formularz kontaktowy zgodnie z polityką prywatności.